Оголошення
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Шацької селищної ради (згідно з розпорядженням від 17.01.2022 р. № 12-ос "Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Шацької селищної ради"
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування – головного спеціаліста загального відділу виконавчого комітету Шацької селищної ради.
Вимоги до кандидатів: громадянство України; повна вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування; без вимог до стажу роботи; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
Документи, що подаються на конкурс:
1. заява про участь у конкурсі;
2. особова картка (форма П-2 ДС);
3. декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік, шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК;
4. копія паспорта;
5. копія ідентифікаційного коду;
6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. копії документів про освіту;
8. копія трудової книжки;
9. дві фотокартки розміром 4х6 см.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1 б, ІІ поверх.
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Шацької селищної ради (згідно з розпорядженням від 12.01.2022 р. № 4-ос "Про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Шацької селищної ради"
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Шацької селищної ради:
1. Головний спеціаліст відділу проектного менеджменту, інвестицій та цифрової трансформації виконавчого комітету Шацької селищної ради.
2. Головний спеціаліст з цифрової трансформації відділу проектного менеджменту, інвестицій та цифрової трансформації виконавчого комітету Шацької селищної ради.
Вимоги до кандидатів: громадянство України; вища освіти не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування; без вимог до стажу роботи; знання чинного законодавства; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі досвідченого користувача (Microsoft Office, Сервіси Google, Paint або графічний редактор, знання відео редактору буде перевагою); наявність сертифікату на цифрову грамотність від Мінцифри на теми: національний тест «Цифрограм», цифрограм для держслужбовців, доступ до публічної інформації, основи Кібергігієни.
Документи, що подаються на конкурс:
1. заява про участь у конкурсі;
2. особова картка (форма П-2 ДС);
3. декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік, шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК;
4. копія паспорта;
5. копія ідентифікаційного коду;
6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. копії документів про освіту;
8. копія трудової книжки;
9. дві фотокартки розміром 4х6 см.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1 б, ІІ поверх та за телефоном 0969110102.
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування виконавчого комітету Шацької селищної ради (згідно з розпорядженням від 13.12.2021 р. № 213-ос "Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Шацької селищної ради" (додаток 1, додаток 2)
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування – начальна відділу кадрово-правового забезпечення виконавчого комітету Шацької селищної ради на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку.
Вимоги до кандидатів: громадянство України; повна вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за кваліфікацією юрист; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
Документи, що подаються на конкурс:
1. заява про участь у конкурсі;
2. особова картка (форма П-2 ДС);
3. декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік, шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК;
4. копія паспорта;
5. копія ідентифікаційного коду;
6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. копії документів про освіту;
8. копія трудової книжки;
9. дві фотокартки розміром 4х6 см.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1 б, ІІ поверх.
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування виконавчого комітету Шацької селищної ради (згідно розпорядження від 07.09.2021 № 173-ос "Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Шацької селищної ради"
Оголошення про проведення конкурсу на посади директора Шацького будинку культури, директора Шацької публічної бібліотеки
Відповідно до розпоряджень Шацького селищного голови, керуючись Положенням про порядок проведення конкурсу та призначення керівників комунальних закладів культури, що належать до об’єктів спільної власності територіальної громади Шацької селищної ради, затвердженим рішенням селищної ради від 02 серпня 2016 року № 7/23, оголошується конкурс на посади директора Шацького будинку культури та директора Шацької публічної бібліотеки.
Місце знаходження Шацького будинку культури: Волинська область, смт Шацьк, вул. Природна, 33);
Місце знаходження Шацької публічної бібліотеки: Волинська область, смт Шацьк, вул. Незалежності, 77);
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою, володіння персональним комп’ютером в режимі користувача, здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
Не може бути призначена на посаду керівника комунального закладу культури особа, яка:
• за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;
• має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
• є близькою особою або членом сім’ї керівників органу управління.
Особи, які бажають взяти участь в конкурсі, подають такі документи (на поштову та електронну адресу Шацької селищної ради або особисто):
- заяву про участь у конкурсі, з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", за зразком, що додається;
- автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
- оригінали та копії документів про вищу освіту (у разі подання документів особисто) або копії документів, засвідчені у встановленому законом порядку;
- оригінали та копії документів, що посвідчують особу та ідентифікаційного коду (у разі подання документів особисто) або копії документів засвідчені у встановленому законом порядку;
- два рекомендаційні листи довільної форми;
- мотиваційний лист довільної форми.
Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Дата початку приймання документів: 18 червня 2021 року.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 44000 Волинська область, смт Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1Б, ІІ поверх, кабінет відділу кадрово-правового забезпечення.
Телефон для довідок: (03355) 29 001, 068-059-94-12 (Світлана).
Умови проведення конкурсу:
Конкурсний добір проводиться публічно.
Шацька селищна рада забезпечує фіксацію всіх засідань конкурсної комісії та розміщує матеріали засідань конкурсної комісії на своєму офіційному веб-сайті.
Шацька селищна рада не пізніше як за 10 днів до дня проведення першого засідання конкурсної комісії повідомляє кандидатів про час та місце проведення засідання конкурсної комісії.
Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів.
На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.
Конкурсна комісія приймає рішення про визначення переможця конкурсу шляхом голосування та оприлюднює його на офіційному веб-сайті Шацької селищної ради та в інший спосіб.
Умови оплати праці: посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказу Міністерства культури і туризму від 18.10.2005 року № 745 «Про упорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки».
Зразок заяви кандидата про участь у конкурсі
Зразок заяви (згода на обробку персональних даних)
Матеріально-технічна база установ культури у 2020 році
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Шацької селищної ради:
1. Головний спеціаліст відділу «ЦНАП» виконавчого комітету Шацької селищної ради (2 посади).
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel); комунікабельність, тактовність, ввічливість, стресостійкість, вміння працювати в команді.
Документи, що подаються на конкурс:
1. заява про участь у конкурсі;
2. особова картка (форма П-2 ДС);
3. декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік, шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК;
4. копія паспорта;
5. копія ідентифікаційного коду;
6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. копії документів про освіту;
8. копія трудової книжки;
9. дві фотокартки розміром 4х6 см.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1 б, ІІ поверх.
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Шацької селищної ради:
1. Головний спеціаліст загального відділу виконавчого комітету Шацької селищної ради.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
2. Головний спеціаліст відділу економічного розвитку, інфраструктури, залучення інвестицій виконавчого комітету Шацької селищної ради.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра за кваліфікацією економіст або юрист; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
Документи, що подаються на конкурс:
1. заява про участь у конкурсі;
2. особова картка (форма П-2 ДС);
3. декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік, шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК;
4. копія паспорта;
5. копія ідентифікаційного коду;
6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. копії документів про освіту;
8. копія трудової книжки;
9. дві фотокартки розміром 4х6 см.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1 Б, ІІ поверх.
Оголошення про проведення конкурсу на посаду директора опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Світязький ліцей»
Відповідно до розпорядження Шацького селищного голови, керуючись Положенням про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Шацької селищної ради, затвердженого рішенням селищної ради від 22 квітня 2021 року № 9/13, оголошується конкурс на посаду директора опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Світязький ліцей».
Місце знаходження закладу: вул. Жовтнева, буд. 33 с. Світязь, Волинська область
Умови оплати праці: посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», інших нормативних документів.
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу: посаду керівника закладу може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, володіє організаторськими здібностями; така, фізичний і психологічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до 14.06.2021 р. (включно) з 08.00 до 17.00 до конкурсної комісії за адресою: смт. Шацьк, вулиця 50 років Перемоги, 1 Б (другий поверх, кабінет відділу кадрово-правового забезпечення селищної ради) такі документи:
-заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
-автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
-копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
-копію документа про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
–мотиваційний лист довільної форми;
–перспективний план розвитку навчального закладу (на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), розроблений за такими критеріями: новації щодо управлінської діяльності з вирішенням ключових проблем закладу, шляхів покращення матеріально-технічної бази, раціонального використання ресурсів закладу, створення сучасних умов організації освітнього процесу тощо.
-інформацію про особисту адресу електронної пошти та номер контактного телефону для зворотного зв’язку.
За бажанням претенденти можуть подавати інші документи, які підтверджуватимуть їх професійні та/або моральні якості.
Зазначені документи подають особисто. Особа також пред’являє оригінали документів, копії яких подаються до конкурсної комісії.
Переможець конкурсу визначається конкурсною комісією за результатами:
-перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти у формі письмового тестування;
-перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;
-публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії
Довідки за телефоном: 068-059-94-12 (Світлана).
Оголошення про проведення конкурсу на посаду директора закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів с. Ростань
Відповідно до розпорядження Шацького селищного голови, керуючись Положенням про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Шацької селищної ради, затвердженого рішенням селищної ради від 22 квітня 2021 року № 9/13, оголошується конкурс на посаду директора закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів с. Ростань.
Місце знаходження закладу: вул. Шкільна, буд. 9, с. Ростань, Волинська область
Умови оплати праці: посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», інших нормативних документів.
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу: посаду керівника закладу може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, володіє організаторськими здібностями; така, фізичний і психологічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають по 14.06.2021 р. (включно) з 08.00 до 17.00 до конкурсної комісії за адресою: смт. Шацьк, вулиця 50 років Перемоги, 1 Б (другий поверх, кабінет відділу кадрово-правового забезпечення селищної ради) такі документи:
-заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
-автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
-копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
-копію документа про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
–мотиваційний лист довільної форми;
–перспективний план розвитку навчального закладу (на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), розроблений за такими критеріями: новації щодо управлінської діяльності з вирішенням ключових проблем закладу, шляхів покращення матеріально-технічної бази, раціонального використання ресурсів закладу, створення сучасних умов організації освітнього процесу тощо.
-інформацію про особисту адресу електронної пошти та номер контактного телефону для зворотного зв’язку.
За бажанням претенденти можуть подавати інші документи, які підтверджуватимуть їх професійні та/або моральні якості.
Зазначені документи подають особисто. Особа також пред’являє оригінали документів, копії яких подаються до конкурсної комісії.
Переможець конкурсу визначається конкурсною комісією за результатами:
-перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти у формі письмового тестування;
-перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;
-публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії.
Довідки за телефоном: 068-059-94-12 (Світлана).
Оголошення про проведення конкурсу на посаду директора НВК "ЗОШ І-ІІІст.-дитячий садок" с. Мельники
Відповідно до розпорядження Шацького селищного голови, керуючись Положенням про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Шацької селищної ради, затвердженого рішенням селищної ради від 22 квітня 2021 року № 9/13, оголошується конкурс на посаду директора навчально виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІст.-дитячий садок" с. Мельники.
Місце знаходження закладу: вул. Шевченка, буд. 56 с. Мельники, Волинська область
Умови оплати праці: посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», інших нормативних документів.
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу: посаду керівника закладу може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, володіє організаторськими здібностями; така, фізичний і психологічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до 14.06.2021 р. (включно) з 08.00 до 17.00 до конкурсної комісії за адресою: смт Шацьк, вулиця 50 років Перемоги, 1 Б ( другий поверх, кабінет відділу кадрово-правового забезпечення селищної ради) такі документи:
-заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
-автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
-копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
-копію документа про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
–мотиваційний лист довільної форми;
–перспективний план розвитку навчального закладу(на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), розроблений за такими критеріями: новації щодо управлінської діяльності з вирішенням ключових проблем закладу, шляхів покращення матеріально-технічної бази, раціонального використання ресурсів закладу, створення сучасних умов організації освітнього процесу тощо.
-інформацію про особисту адресу електронної пошти та номер контактного телефону для зворотного зв’язку.
За бажанням претенденти можуть подавати інші документи, які підтверджуватимуть їх професійні та/або моральні якості.
Зазначені документи подають особисто. Особа також пред’являє оригінали документів, копії яких подаються до конкурсної комісії.
Переможець конкурсу визначається конкурсною комісією за результатами:
-перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти у формі письмового тестування;
-перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;
-публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії.
Довідки за телефоном: 068-059-94-12 (Світлана).
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Шацької селищної ради (згідно з розпорядженням від 06.05.2021 р. №98-ос "Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування у виконавчому комітеті Шацької селищної ради")
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчих органів Шацької селищної ради:
1. Головний спеціаліст-юрист відділу освіти, молоді та спорту Шацької селищної ради.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра за кваліфікацією юрист; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
2. Провідний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Шацької селищної ради.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
Документи, що подаються на конкурс:
1. Заява про участь у конкурсі;
2. особова картка (форма П-2 ДС);
3. декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК)
4. копія паспорта;
5. копія трудової книжки;
6. копія ідентифікаційного коду;
7. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
8. копії документів про освіту;
9. дві фотокартки розміром 4х6 см.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1 б, ІІ поверх.
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчих органів Шацької селищної ради:
1. Головний спеціаліст відділу туризму та промоцій управління «Центр розвитку громади» Шацької селищної ради.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра за кваліфікацією журналіст; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
2. Головний спеціаліст відділу туризму та промоцій управління «Центр розвитку громади» Шацької селищної ради.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня бакалавра за кваліфікацією туризмознавець; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
Документи, що подаються на конкурс:
1. Заява про участь у конкурсі;
2. особова картка (форма П-2 ДС);
3. декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК)
4. копія паспорта;
5. копія трудової книжки;
6. копія ідентифікаційного коду;
7. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
8. копії документів про освіту;
9. дві фотокартки розміром 4х6 см.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. 50 років Перемоги, 1 Б, ІІ поверх.
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Шацької селищної ради (згідно розпорядження від 14.12.2020 № 125-ос "Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування у виконавчому комітеті Шацької селищної ради"
Шацька селищна рада