До уваги громадян, які на території Шацької громади здають у найм житло в літній період!
Шановні мешканці Шацької громади та інших регіонів!
Враховуючи те, що літній сезон-2023 проходив досить активно, і на території громади побувала велика кількість відпочивальників, нагадуємо мешканцям найбільш популярних серед туристів селища Шацьк, сіл Світязь, Мельники, Пульмо, Пулемець про необхідність задекларувати свої доходи за підсумками нинішнього року, отримані від здачі в найм житла, та сплатити туристичний збір.
Фахівці селищної ради проаналізували інтернет-контент з оголошеннями про здачу в найм житла на території Шацької громади і володіють інформацією про всіх надавачів таких послуг.
Згадані види податків є одними з основних, які формують бюджет Шацької селищної ради. Сплачені в повному обсязі суми стануть гарантією впевненості громади у завтрашньому дні, що особливо важливо в період воєнного стану.
Просимо мешканців Шацької громади бути законослухняними громадянами і задекларувати власні доходи від здачі в найм житла відпочивальникам, зокрема сплатити податок з доходів фізичних осіб та військовий збір. Декларацію про майновий стан і доходи слід подати в Шацьку державну податкову інспекцію ГУ ДПС у Волинській області.
Сплатити туристичний збір фізичні особи можуть в будь-якому банку за реквізитами:
Отримувач:
Управління гуманітарного розвитку Шацької селищної ради
ЄДРПОУ 44008889
р/р UA548201720355129002001134136
Призначення платежу:
зарахування коштів для сплати туристичного збору від ПІБ туриста.
Рахунок для сплати податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування:
р/р UA158999980333189341000003462
Отримувач: ГУК у Волин.обл/смт Шацьк/ 11010500
Код отримувача: 38009371
Банк: Казначейство України(ел. адм. подат.)
Військовий збір, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування:
р/р UA678999980313020137000003001.
Богдан ТИМОШУК, секретар Шацької селищної ради
Світлана СУЛІК, начальник Шацької державної податкової інспекції ГУ ДПС у Волинській області.