100 добрих справ: логотип, слоган та брендбук Шацької територіальної громади
#25. На сесії Шацької селищної ради, яка відбулася 31 травня, депутати затвердили логотип, слоган та брендбук Шацької територіальної громади.
Вони були розроблені з метою популяризації краю, історико-культурної спадщини, економічного та туристичного потенціалу, що сприятиме формуванню іміджу громади як території, привабливої для інвесторів, туристів та жителів у межах України та за кордоном.
Логотип має квадратну форму, складається з образів та яскравих кольорів, які асоціюються з Шацьким краєм. Складові елементи логотипу: вода, ліс (в поєднанні з буквою «Ш») та латаття.
Айдентика громади – це найефективніший спосіб виділитися серед інших територій. Разом з емоціями, специфікою нашої унікальної місцевості та стратегією розвитку вона створює бренд нашої громади, орієнтований на туристів та жителів інших місцевостей. Потенційні відвідувачі, дивлячись на ефектний образ, що запам'ятовується, на кольори та символи, чудово розумітимуть, що мова йде про Шацьку селищну територіальну громаду з каскадом джерельно чистих озер, красенем Світязем, предковічними лісами, червонокнижними рослинами і тваринами.
Брендинг покликаний зробити Шацьку громаду унікальною, впізнаваною на Волині і в Україні, конкурентоспроможною, сформувати в людей позитивне сприйняття наших послуг, товарів, туристичного продукту.
Читайте також: 100 добрих справ: будівництво вуличного освітлення в селі Пульмо