До уваги претендентів на отримання кредиту по цільовій програмі «Власний дім»!
Шацька селищна рада повідомляє, що прийом заяв про надання кредиту по цільовій програмі «Власний дім» проводиться за адресою: смт Шацьк,
вул. 50 років Перемоги, 1Б ( кабінет 28).
До заяви необхідно додати наступні документи:
- копію паспорта громадянина України;
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це у відповідний орган Державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті);
- довідку про склад сім’ї;
- довідку, видану органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про наявність (або відсутність) приватного житла;
- копію документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла);
- проектно-кошторисну документацію або будівельний паспорт, вартість виготовлення яких може входити за згодою позичальника до суми кредиту (крім випадків придбання житла);
- заяву власника житла чи об’єкта незавершеного будівництва про згоду продати його із зазначенням погоджених із позичальником ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу (в разі придбання житла);
- довідку про працевлаштування на підприємстві, в установі та організації, що функціонує в сільській місцевості;
- копію документа, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності);
- довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності).