Дії споживача в разі порушення мовних вимог щодо маркування та пакування насіння
З метою отримання інформації про насіння, задоволення прав споживача, його законних інтересів маркування партій насіння суб’єктами насінництва повинне здійснюватися державною мовою.
При виявленні інформації на маркуванні не державною мовою, споживач має право звернутися до суб’єкта насінництва для отримання пояснень та усунення факту порушень щодо інформації на маркуванні.
В разі відмови суб’єкта насінництва споживач має право звернутися із відповідною заявою до Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області (до суб’єктів насінництва належать фізичні особи - підприємці та юридичні особи, які здійснюють виробництво насіння для його реалізації.)
У разі виявлення порушення маркування насіння суб’єктами підприємницької діяльності оптової та роздрібної торгівлі (магазини, торгові точки, тощо), споживачу необхідно звернутись до Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області з заявою стосовно порушення мовних прав згідно з частини 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів»
Заява (звернення) повинна містити інформацію про порушення, що спричинило шкоду правам та законним інтересам споживача.
Разом з цим, у разі наявності, до звернення додається етикетка, копія чеку (квитанції) про оплату, інші матеріали (відеофіксація, фотофіксація тощо), що підтверджують такі порушення. Письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Обгрунтоване звернення споживача, надання підтверджуючих матеріалів надає правові підстави для проведення позапланового заходу державного контролю Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області.
Контактна інформація для надсилання звернень:
Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області
вулиця Поліська Січ, 10, Луцьк, Волинська область, 43000
E-MAIL: post@voldpss.gov.ua
ТЕЛЕФОН: +38(0332) 72-93-81