Шацька селищна територіальна громада

Офіційний сайт

Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад

Дата: 02.10.2017 16:03
Кількість переглядів: 944

Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування -  виконавчого комітету Шацької селищної ради:

 

1. Головного спеціаліста гуманітарного відділу.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача

 

2. Головного спеціаліста (з питань роботи із зверненнями громадян) відділу організаційно-правового забезпечення.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача

 

3. Головного спеціаліста (юриста) відділу організаційно-правового забезпечення.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача

 

 

4. Головного спеціаліста-інспектора праці відділу економічного розвитку, комунального майна, містобудування та архітектури.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше               1 року, досвід роботи на керівних посадах не менше 3 років;  вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача

 

Документи, що подаються на конкурс:

1. Заява про участь у конкурсі;

2. особова картка (форма П-2 ДС);

3.декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік;

4. копія паспорта;

5. копія ідентифікаційного коду;

6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

7. копії документів про освіту;

8. копія трудової книжки;

9. дві фотокартки розміром 4х6 см.

 

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем  селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. Природна,33, І поверх, тел. 20 407.

                               Шацька селищна рада


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь