Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад
Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування - виконавчого комітету Шацької селищної ради:
1. Головного спеціаліста гуманітарного відділу.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача
2. Головного спеціаліста (з питань роботи із зверненнями громадян) відділу організаційно-правового забезпечення.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача
3. Головного спеціаліста (юриста) відділу організаційно-правового забезпечення.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача
4. Головного спеціаліста-інспектора праці відділу економічного розвитку, комунального майна, містобудування та архітектури.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року, досвід роботи на керівних посадах не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача
Документи, що подаються на конкурс:
1. Заява про участь у конкурсі;
2. особова картка (форма П-2 ДС);
3.декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік;
4. копія паспорта;
5. копія ідентифікаційного коду;
6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. копії документів про освіту;
8. копія трудової книжки;
9. дві фотокартки розміром 4х6 см.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. Природна,33, І поверх, тел. 20 407.
Шацька селищна рада