До уваги роботодавців та найманих працівників Шацької ОТГ!
З метою забезпечення виконання дохідної частини бюджету Шацької селищної ради та для здійснення контролю за дотриманням законодавства про працю суб’єктами господарювання нашої громади, в квітні рішенням селищної ради було утворено комісію з легалізації робочих місць та наповнення селищного бюджету.
Нагадуємо, що виплата зарплати «в конвертах» позбавляє працівників на соціальний захист у майбутньому, оскільки до страхового стажу для призначення соціальних виплат не включаються періоди, за які не сплачені страхові внески. Відсутність цивілізованих трудових відносин позбавляє можливості працівників на захист своїх трудових прав на пільги, соціальні гарантії, пенсійне забезпечення, та є свідченням наявних порушень трудового законодавства як роботодавцем так і найманими працівниками.
Від рівня заробітної плати найманих працівників прямо пропорційно залежить надходження податку з доходів фізичних осіб – основного джерела наповнення бюджету селищної ради. Від цього залежить утримання місцевої інфраструктури, а саме: фінансування закладів освіти й культури, охорони здоров’я, забезпечення благоустрою і таке інше.
Шановні працедавці та наймані працівники нашої громади, вже найближчим часом комісія розпочне проводити рейди-обстеження стану виконання суб’єктами господарювання вимог трудового та податкового законодавства. Надіємось на розуміння і співпрацю з вашої сторони.
З метою налагодження діалогу з громадськістю та оперативного реагування на випадки порушення законодавства про працю та зайнятість населення, просимо повідомляти інспектора праці Шацької селищної ради за адресою: смт Шацьк, вул. Природна,33, відділ економічного розвитку, комунального майна, містобудування та архітектури, тел. 20 256