Шацька селищна територіальна громада

Офіційний сайт

Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад

Дата: 02.10.2017 16:03
Кількість переглядів: 1263

Шацькою селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування -  виконавчого комітету Шацької селищної ради:

 

1. Головного спеціаліста гуманітарного відділу.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача

 

2. Головного спеціаліста (з питань роботи із зверненнями громадян) відділу організаційно-правового забезпечення.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача

 

3. Головного спеціаліста (юриста) відділу організаційно-правового забезпечення.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача

 

 

4. Головного спеціаліста-інспектора праці відділу економічного розвитку, комунального майна, містобудування та архітектури.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше               1 року, досвід роботи на керівних посадах не менше 3 років;  вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача

 

Документи, що подаються на конкурс:

1. Заява про участь у конкурсі;

2. особова картка (форма П-2 ДС);

3.декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік;

4. копія паспорта;

5. копія ідентифікаційного коду;

6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

7. копії документів про освіту;

8. копія трудової книжки;

9. дві фотокартки розміром 4х6 см.

 

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем  селищної ради за адресою: смт. Шацьк, вул. Природна,33, І поверх, тел. 20 407.

                               Шацька селищна рада


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь