До уваги претендентів на отримання кредиту по цільовій програмі «Власний дім»!
Шацька селищна рада повідомляє, що прийом заяв про надання кредиту по цільовій програмі «Власний дім» проводиться до 28.04.2019 року за адресою: смт Шацьк, вул. Природна,33 відділ економічного розвитку, комунального майна, містобудування та архітектури.
Перелік документів, які необхідно подати до заяви:
- копію паспорта громадянина України та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного номера (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це у відповідний орган Державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті);
- довідку про склад сім’ї;
- довідку, видану органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про наявність (або відсутність) приватного житла;
- копію документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла);
- проектно-кошторисну документацію або будівельний паспорт, вартість виготовлення яких може входити за згодою позичальника до суми кредиту (крім випадків придбання житла);
- довідку про працевлаштування на підприємстві, в установі та організації, зазначених у пункті 4 Порядку або довідку, видану органом місцевого самоврядування, про ведення особистого селянського господарства;
- документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності);
- довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності).